لوازم پلاستیکی سرویس بهداشتی و حمام

 

لوازم پلاستیکی سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی و حمام از جمله مکان‌های مهم در هر خانه است. برای تمیز کردن این اماکن و راحتی استفاده از این مکان‌ها از یک‌ سری وسایل پلاستیکی استفاده می شود. در این مقاله قصد داریم در مورد این وسایل و نحوه کار آن‌ها توضیح دهیم.

 

در سرویس بهداشتی و حمام از چه وسایلی استفاده می‌شود؟

به منظور راحتی انسان‌ها و فراهم کردن رفاه و آسایش آن‌ها طراحان صنعت مد به طراحی های جدید روی می آورند. سرویس بهداشتی و حمام نیز از این قاعده مستثنا نیستند. برای راحتی کار شما در این محل‌ها از لوازم حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود. در ادامه هر یک از این وسایل و لوازم را معرفی میکنیم.

دمپایی پلاستیکی سرویس بهداشتی و حمام

برای جلوگیری از نفوذ آلودگی ها به بدن و همچنین جلوگیری از سرد شدن پاها در زمان برخورد با کاشی سرد از دمپایی استفاده می شود یکی از جنس های مورد استفاده در سرویس بهداشتی و حمام دمپایی پلاستیکی است خاصیت این دمپایی در وزن کم آن می باشد و همین دلیل است که پاها در آن احساس راحتی دارد و راه رفتن در سرویس بهداشتی و حمام با آنها راحت است به منظور جلوگیری از ماندن آب در دمپایی و تغییر رنگ آنها از دمپایی های استفاده می شود که کف آن ها دارای سوراخ های کوچک است به شما پیشنهاد می کنیم از دمپایی های جلو باز استفاده کنید زیرا دمپایی های جلو بسته آب را در خود نگه می دارد.

قفسه حوله

معمولاً برای استفاده راحت تر از حوله در حمام از  قفسه‌هایی استفاده می‌شود تا بتوان حوله را در داخل آن جای داد. حوله‌های حمام از مهم‌ترین وسایل بعد از شست‌وشوی بدن می‌باشد. ازاین‌رو جای‌دادن آن‌ها در داخل حمام می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد. علاوه بر حمام در داخل سرویس‌بهداشتی هم باید از حوله برای خشک کردن دست‌ها استفاده شود. برای جلوگیری از آلودگی حوله‌ها، آن‌ها را در قفس‌های مخصوص می‌گذارند. علت مرطوب بودن فضای سرویس بهداشتی و حمام از قفسه‌های چوبی نمی‌توان استفاده کرد؛ به همین دلیل قفسه‌های پلاستیکی برای این کار بسیار مناسب است.

آویز حمام

برای این‌که لباس‌ها از خیس شدن در امان بمانند آن‌ها را در رخت‌کن آویزان می‌کنند. به این منظور از آویزهای حمام استفاده می‌شود. این آویزها از جنس پلاستیک می‌باشند و قابل نصب بر روی دیوار و درب هستند.

سینی حمام

اگر از آن دسته  افرادی هستید که هنگام حمام‌کردن از انواع مختلف شامپو، نرم کننده، لوسیون بدن و ماسک مو در حمام استفاده می‌کنید این سینی برای شما بسیار کاربردی است. می‌توانید تمامی موارد نام برده شده را در داخل سینی بچینید در داخل بگذارید تا به قفسه‌هایتان نظم بدهد. این سینی‌ها از جنس‌های مختلف چوب فلز و پلاستیک موجود است. اما رطوبت حمام موجب خراب شدن چوب و زنگ زدن فلز می‌شود. در نتیجه مناسب‌ترین گزینه برای سینی حمام جنس پلاستیکی آن می باشد.

جای مایع و جا صابونی

استفاده از مایع دستشویی و صابون بسیار واجب است اما اگر بخواهیم مایع و صابون را به صورتی که از بازار تهیه می‌کنید استفاده کنید فضای سرویس بهداشتی شما را بسیار زشت می‌کند. به همین دلیل به شما پیشنهاد می‌کنیم از جای مایع و جای صابون مخصوص استفاده کنید. این لوازم معمولاً به صورت ست قابل تهیه می‌باشد، از جنس پلاستیک باشد بهتر است. زیرا کار کردن با آنها بسیار راحت‌تر است و شکست‌پذیری کمی دارد و به راحتی قابل شست‌وشو است. و تا مدت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید

سطل زباله و فرچه‌ی سرویس بهداشتی و حمام

همانطور که می‌دانید در سرویس بهداشتی و حمام نی زباله‌های مختلفی وجود دارد به این منظور از ثلث بالا ی کوچک پلاستیکی در داخل حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود می توانید پس از پر شدن سطل زباله آن را خالی کرده و پس از شستشو مجدداً استفاده کنید به منظور تمیز کردن کاشی ها و کاسه سرویس بهداشتی از فرچه مخصوص استفاده میشود این سطل زباله و فرچه صورت ست قابل تهیه است.

طی حمام و سرویس بهداشتی

هنگامی که به شستن حمام و سرویس بهداشتی خود می‌پردازید، آب بر روی سطح کاشی و سرامیک باقی می‌ماند. این آب می‌تواند سبب ایجاد لکه بر روی کاشی شود، به همین دلیل می‌توانید از طی برای گرفتن آب اضافه کاشی استفاده کنید. جنس این طی از پلاستیک درجه یک است و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.

سبد رخت‌چرک‌ها

برای انتقال لباس‌های پوشیده و کثیف شده به لباسشویی باید از سبد استفاده کنید؛ زیرا این کار با استفاده از دست ممکن نیست. این سبد پلاستیکی است و در اندازه‌های مختلف وجود دارد. شما می‌توانید متناسب با وزن لباسشویی خود این سبدها را تهیه و استفاده کنید. رنگ‌بندی‌های این سبد نیز بسیار متنوع است. می‌توانید آن را با تم حمام خود ست کنید تا جلوه زیبایی به حمام شما بدهد.

بطری پلاستیکی برای حمام

وسایلی مانند گوش پاک‌کن، پنبه، پدهای بهداشتی و … در اثر آب‌خوردن خراب می‌شود‌. بخار آب حمام نیز می‌تواند آثار مخربی بر روی آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل می‌توانید از بطری‌های پلاستیکی کوچک استفاده کنید تا علاوه بر بالابردن ماندگاری این محصولات، به نظم بخشیدن کابینت حمام شما کمک کند.

جا مسواکی پلاستیکی

عمولا مسواک‌ها را در کنار روشویی می‌گذارند تا برای استفاده به راحتی قابل برداشت باشد. به این منظور از استندهای پلاستیکی و یا لیوان‌هایی که مخصوص نگهداری مسواک است استفاده می‌شود. این لوازم قابلیت نگهداری مسواک به تعداد زیادی می‌باشد. بهتر است مسواک‌ها را در داخل محفظه در بسته مانند کابینت بگذارید و از قرار دادن مسواک در محیط آلوده سرویس بهداشتی خودداری کنید.

بهترین روش برای نگهداری ظروف پلاستیکی

چهارپایه پلاستیکی

می‌توانید این چهارپایه‌ها را در سایزهای مختلف برای حمام خود استفاده کنید. از جمله کاربردهای این چهارپایه می‌توان به قرار دادن وسایلی از جمله سینی حمام برروی آن اشاره کرد. برخی از افراد نیز عادت به نشستن در زیر آب گرم حمام را دارند. به این منظور می‌توانند از چهارپایه‌هایی با پایه کوتاه استفاده کنید. این چهارپایه‌ها تحمل وزنی بالایی دارند و به راحتی نمی‌شکنند. اما حواستان به قطرات آب روی آن باشد تا موجب به‌وجود آمدن لکه نشود. می‌توانید این چهارپایه‌ها را به وسیله یک دستمال خشک تمیز کنید.

جای جواهرات پلاستیکی

اگر از جمله افرادی هستید که قبل از حمام رفتن، برداشتن جواهرات خود را فراموش می‌کنید نگران نباشید. فقط کافی است یک جای جواهرات پلاستیکی تهیه کنید و در کابینت سرویس بهداشتی خود نگه دارید. این جای جواهرات به شکل‌های مربع، مستطیل و دایره موجودند و آنقدر عمق دارند که جواهرات شما به راحتی در آن جا شود.

هلدر یا جای دستمال توالت

دستمال‌های توالت از واجبات سرویس بهداشتی می‌باشد. به منظور نگهداری این دستمال در داخل سرویس بهداشتی از هلدر یا نگهدارنده دستمال توالت استفاده می‌شود. این هلدرها اشکال میله‌ای هستند که می‌توانند رول دستمال توالت را نگهداری کنند. مشکلی که این نوع از هلدرها دارند آلوده شدن دستمال توالت به علت نداشتن پوشش است. برای جلوگیری از این اتفاق می‌توانید از نگهدارنده دستمال توالت سربسته استفاده کنید. کارایی این نگهدارنده به این‌صورت است که با بازو بسته کردن در آن می‌توانید دستمال را داخل آن گذاشته و بردارید.

بطری اسپری خوشبوکننده

اسپری‌ها معمولا به شکل استوانه تهیه می‌شوند. برای این که بتوانید آن‌ها را نیز با سایر لوازم پلاستیکی حمام و سرویس بهداشتی ست کنید می‌توانید از بطری اسپری استفاده کنید. این بطری‌ها در مخصوص برای پخش راحت‌تر اسپری در فضا دارند.

جمع‌بندی

اکثر لوازم حمام و سرویس بهداشتی از پلاستیک تهیه می‌شود که در برابر رطوبت مقاوم است و همچنین مقاومت بالایی نیز دارد. شما می‌توانید تمامی این لوازم را از پخش عمده پلاستکو تهیه کنید و از زیبایی فضای خانه خود لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *